ا

  • ابراهیم‌آبادی، حسین رویکردی میان‌رشته‌ای به سبک زندگی؛ با نگاهی به جامعه ایران [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 33-54]

  • اصغری، فیروزه عصب‌شناسی زبان؛ حوزة مطالعاتی بین‌رشته‌ای در زبان‌شناسی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 77-99]

ب

  • بیچرانلو، عبدالله کارکردها و کژکارکردهای بازگشت معنایی استعاره‌ها؛ مطالعۀ موردی مفهوم میان‌رشته‌ای مهندسی فرهنگی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]

  • بحرانی، مرتضی رشته،‌ میان‌رشته و تقسیم‌بندی علوم [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 37-59]

پ

  • پیغامی، عادل درآمدی بر ضرورت پرداخت به رویکردهای تلفیقی و دلالت‌های آن در تبیین رویکرد چندرشته‌ای متقاطع روانشناسی اقتصادی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 131-157]

  • پورعزت، علی اصغر کارکردها و کژکارکردهای بازگشت معنایی استعاره‌ها؛ مطالعۀ موردی مفهوم میان‌رشته‌ای مهندسی فرهنگی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]

  • پهلوان، منصور گونه‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای در قرآن کریم [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-102]

  • پاک مهر، حمیده شناسایی الگوی تلفیق برنامه‌ درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظار دانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 119-134]

ت

  • تقی زاده، اباصالح متدولوژی مفهوم‌شناسی: از فروکاستگی مفهومی تا فروکاستگی پدیدارشناسانه/بررسی موردی مفهوم سیاست در متن اندیشه مسلمانان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]

  • تاجیک، نرگس امکانات رویکرد میان‌رشته‌ای در بررسی شکل‌گیری اندیشه‌های سیاسی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 17-37]

ج

  • جعفری ثانی، حسین شناسایی الگوی تلفیق برنامه‌ درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظار دانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 119-134]

ح

  • حیدری، جواد سیاست به مثابه مکانیک؛ درآمدی بر امکان تحلیل شرایط اجتماعی بر اساس معیارهای استاتیک و دینامیک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 119-134]

  • حاتمی، محمد رضا ماهیت رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم انسانی با تأکید بر اندیشه‌‌های هابرماس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 99-116]

  • حسینی، سید مالک سیاست به مثابه مکانیک؛ درآمدی بر امکان تحلیل شرایط اجتماعی بر اساس معیارهای استاتیک و دینامیک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 119-134]

خ

د

  • درودی، مسعود نگرشی انتقادی بر مطالعات پسااستعماری و رویکردهای آن [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 39-74]

  • درخشه، جلال متدولوژی مفهوم‌شناسی: از فروکاستگی مفهومی تا فروکاستگی پدیدارشناسانه/بررسی موردی مفهوم سیاست در متن اندیشه مسلمانان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]

  • درزی، قاسم گونه‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای در قرآن کریم [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-102]

ر

  • روشن چشم، حامد ماهیت رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم انسانی با تأکید بر اندیشه‌‌های هابرماس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 99-116]

  • رحمانی، جبار فرهنگ‌شناسی: میان‌رشتگی و علم انسان‌شناسی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-19]

ز

  • زینی‌وند، تورج ادبیّات تطبیقی: از پژوهش های تاریخی – فرهنگی تا مطالعات میان‌‌رشته ای [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 21-35]

  • زندی، بهمن عصب‌شناسی زبان؛ حوزة مطالعاتی بین‌رشته‌ای در زبان‌شناسی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 77-99]

  • زارع، سید حمید سیاست به مثابه مکانیک؛ درآمدی بر امکان تحلیل شرایط اجتماعی بر اساس معیارهای استاتیک و دینامیک [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 119-134]

س

  • سمیعی، محمد دانشجو-طلبه‌ها و مؤسّسات پژوهشی حوزه؛ نمونه‌ای پربار و موفق برای فعالیت‌های میان‌رشته‌ای بومی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 75-98]

  • سرپرست سادات، فرزاد درآمدی بر ضرورت پرداخت به رویکردهای تلفیقی و دلالت‌های آن در تبیین رویکرد چندرشته‌ای متقاطع روانشناسی اقتصادی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 131-157]

  • سرپرست سادات، سید ابراهیم جریان‌شناسی سیاسی به مثابه روش [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 61-90]

ش

  • شاکری، سید رضا تفکر دکتر علی شریعتی؛ از چندرشته‌ای تا میان‌رشته‌ای [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 19-36]

ص

  • صمیم، رضا تلفیق الگوهای سنتی و متجدد آموزش عالی علوم‌انسانی در ایران: تحلیلی جامعه‌شناختی از تجربه دانشگاه امام صادق (ع) در اجرای میان‌رشته‌ای‌های اسلامی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 55-72]

  • صمدی، معصومه میان‌رشته‌پژوهی، پارادایم و دستاوردهای تربیتی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 117-130]

ع

  • علوی‌پور، سید محسن چارچوب نظری در مطالعه میان‌رشته‌ای؛ مطالعه موردی: کاربرد نظری اندیشه سیاسی در مطالعه سینما [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 53-75]

  • عباسی، مسلم امکانات رویکرد میان‌رشته‌ای در بررسی شکل‌گیری اندیشه‌های سیاسی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 17-37]

ق

ک

  • کرمی، مرتضی شناسایی الگوی تلفیق برنامه‌ درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظار دانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 119-134]

م

  • موسی‌پور، نعمت الله سبک زندگی آموزش‌گران علوم انسانی در محیط‌های دانشگاهی‌ایران: از آرمان‌های دینی تا واقعیت‌های سازمانی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-32]

  • موسوی، سید صدرالدین نگرشی انتقادی بر مطالعات پسااستعماری و رویکردهای آن [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 39-74]

  • مقدم، علیرضا آموزش در فضای مجازی: پنجره‌ای میان‌رشته‌ای برای تولید دانش [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 135-159]

  • منوچهری، عباس چارچوب نظری در مطالعه میان‌رشته‌ای؛ مطالعه موردی: کاربرد نظری اندیشه سیاسی در مطالعه سینما [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 53-75]

  • مهدی، رضا شکل‌گیری و توسعه میان‌رشته‌ای‌ها در آموزش عالی: عوامل و الزامات [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 91-117]

  • ماحوزی، رضا رویکرد فارابی و ابن‌سینا به علوم و تقسیم آن؛ رویکردی پیشارشته‌ای، رشته‌ای و یا میان‌رشته‌ای [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 37-51]

ن